Oulun Kirjamessujen lasten ja nuorten ohjelmaa Kulttuuritalo Valveella

15.10.2024

Tule mukaan Oulun kirjamessujen riemukkaaseen vilinään myös lasten ja nuorten ohjelmiston parissa!

Lauantaina 19.10 ohjelma alkaa kello 10.30 Maaret Kallion, Susanna Ruuhilahden ja Julia Savtchenkon kirjan: ”Murkens: Kaikkien aikojen juhlat” esittelyllä (WSOY). Tämä satutietokirjasarja pitää sisällään riemukkaita tarinoita täynnä tunnetaitoja. Ohjelmistossa ovat lisäksi lastenkirjailijanakin kiitetty Essi Kummu hienovireisellä ”Rauhan alkuja” -kirjallaan sekä Satu Rämö ja Satu Konttinen ”Lottalehto”- teoksellaan, joka vie lukijansa kahdelle satujen saarelle.

Sunnuntaina 20.10 Valveella on luvassa hauskoja esiintymisiä niin Päivi Tuulikki Koskelan ”Tervatontut kosken kuohuissa” -kirjan julkistamisen, Kaisa Paaston ”Prankensteinin”, J.S. Meresmaan Hirviöt -sarjan, Tuomas Marjamäen Nolliksen kuin Aku Ankan piirtäjän Kari Korhosen seurassa. ”Tunne tunteesi” -teosta puolestaan esittelee Tinke ja perin vakavaksi käy Siri Kolu nuorten aikuisten teoksessaan Hohtavat, jossa mietitään maailmanloppua ja kohtaloa.

Valveen tapahtumat ovat Valvesalissa, Valveen ensimmäisessä kerroksessa.

Tarkista messujen koko ohjelma TÄÄLTÄ.

Ps: Kulttuuritalo Valveen kahvila Paljetti on avoinna koko messujen ajan pe-su.

Oulun kirjailijaseuran toiminnanjohtaja Tuomo Heikkinen

Oulun Kirjamessujen projektipäällikkö Eija Honkonen